sjuk Emma.

var sjuk igår, var så jävla arg -.-
hade väntat på fredagen för då har vi idrott på elevensval & det är så jääävla kul ! man idrottar från årskurs 7 - till - 9. jag älskar att träna och det gör jag välidgt mycket, så att ha en extra dag i skolan är super :D
så nu i skolan har jag ons,tors,fred :D
jag tränar nästan alla dagar i veckan, utom 1 - 2 . beros på om jag är hos min mamma eller pappa :)
 
I torsdes hade vi först idrott på isen,
vi fick köra fritt vad vi ville på slutet och jag ÄLSKAR att vara med på ngt kul, hihihi.
vi gjorde upp lag och körde bandy, en råkade fälla mig med klubban och jag ramlar & går ner i split... haha..
DUKTIGT? 
sen gymmade jag på kvällen kl 17.00.
gjorde lite fusk på träningsakerna och skippade stretcha  efter...
jusste, fick en sträcking av det.. GREAJT JOB.
fick ryggmassage igår för sträckingen med " Aloe Rub " hjälpte faktiskt väldigt bra !
känns fortfarande idag men ska få ryggmassage sen & se om det blir bättre.
 
HAVE A NICE DAY ;*
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0