10 saker DU kanske inte visste om mig

  • jag älskar muusik!
  • jag HATAR mitt utseende..
  • om jag anstränger mig för mycket kan jag knappt andas ( astma sjukdom från när jag var liten )
  • jag var kååål svart när jag föddes , sedan blond , nu ljus brunnet . eller ja.. jag färgadee det mörkbunt så har fortfarande liitee färg kvar.
  • jag älskar att sjungaaaa! ( fast jag sjunger som en krååkaa... ) 
  • jag är jävligt tävlingsinriktad.
  • om jag dricker för mycket oboy mår jag illa.. ändå dricker jag 3 glas varje gång.. 
  • jag älskar bubbeeel vatten ^^ eller ja..  mineralvatten ♥ ♥ ♥
  • jag är väldiigt jobbig.. höhö
  • jag hatar prov, eller om man ska prata inför klassen
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0