igår

igår kväll var man först med Oliver, sen stack jag hem, då mötte jag Loke på vägen och pratade lite. hem och åt lite sedan ville Anton och Linus + några till träffas.
efter en stund sa man hejdå och gick hem till mammmiee som fyllde 43, grattis till henne !
firade henne med hennes kusin och Hanna.
 
sen kom Hanna runt 20:00. då stack vi ut till Linus, sebbe. sedan kom Oliver, Joel, + andra.
kl 1 gick jag och hanna in och pratade lite sen sovde vi så blev inte så sent.
nu sitter jag hos Hanna i åled och väntar på Tobbe och Linus. det var tänkt att Oliver och Stefan skulle komma men det blev inte. ajaaa, uppdatering kommer kanske seeen !
btw, jag är tillbaka ! kunde sluta bloggaaaaaaa 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0