Good music

just nu lyssnar jag på awesome musiik!
 
Idag :
Red Grace , träna lite på 2 st hinder :) höjden slutade på 70cm då jag red barbacka och hon har ju inte hoppat på 3-4 veckor pga , min magkatarr , stress, skola, sömn problem osv.
nöjd iaf !
sedan tog jag och Sandra ( min halv syster ) in båda heestarna och myste lite .
sen tog vi ut båda på en tur till sjön. ( vi gick med dom pga Sandra har rygg problem då hon opererades för 2 år sen och det är fortfarande problem )
mycket skratt och prat :)
nu har vi kollat skräck filmer och bara chillar !
ha en trevlig kväll / natt !
btw, var på fest igår. Tack alla för denna helgen , men den är ju inte slut än :D
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0