29 november - Studiedag

hejsansvejans .
igår vart det studiedag , wop wop !! EMMA LAAJK.
hur som helst tog jag bussen 13:30 till åled för att träffa Hanna.
gick med hundarna jag hittade på skojj :)
fotade, åt och massaaa, haha.
sen kom jag hem halv 9 ( ? ) runt där iaf ! aa, 9 .. hahaha
jaa, då skulle jag möta Hanna ( min syster ) vid time, igen Hanna där.
väntar 30 minuter sedan bestämmer jag mig för att gå upp till lägenheten som är typ 1 km från centrum / time ( inte långt men uppförsbacke hela jävla tiden )
kommer äntligen upp .
låst.
jahaaop, ropar och kastar småå sten på balkongen ( BAD ASS ) väntar 20 minuter . nopp, ingen kommer .
frös så jävla mycket för jag hade bara en skin jacka på mig för glömde vinter jackan i skolan , smart.
där står man i minus grader.
går ner igen , happpppyyy
där möter man Hanna och Calle ( äntligen . )
går ner till byn och träffar Lilleman, Jeppe och Calle.
treevligt .
går hem runt 10 - 11 för det var så jävla kallt.

 

bild från ELLA :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0