Veckan.

Tjeena bloggen.
Så här ligger det till, kanske inte hinner blogga så mycket då jag har 3 prov denna veckan. 2 Eng och ett med sexualkunskap.. sen har vi disco på fredag i skolan.
DAGEN-
Dagen har varit bra, vi slutade 13.45, väldigt tidigt tycker jag :)
vi hade slöjd, idrott , engelska.  Tar ut Grace och tränar från mark ( nh )
IGÅR-
Var det tänkt att jag skulle rida Grace på ett vanligt pass men det blev inget ist blev det stängsla med pappa.
bara så ni vet kommer jag nog uppdatera mycket från mobilen.
mest kanske bilder och vad jag gör om dagarna.
sen tänkte jag.. ni känner ju inte mig så bra så vad säjs om en frågestund? :)
Ni är grymma alla som läser bloggen!
Kram Emma.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0