lusten-- borta

Har inte lust att blogga idag, tänkte skriva om hur bra dagen hade varit och hur duktig Grace var.. tänkte jag på ryggen.. men det ändrades på 2 sek.. precise när jag skulle ta sista hoppet, aa.. hon hoppade med vänster på höger varv vilket hon aldrig gör. hon fick till ett kamel hopp typ..
hon galopperade jätte fin och skulle då precis hoppa.. krash, vi båda låg på marken.. hon hade hoppat med vänster , fått bommen för högt upp på benet och ramlade med huvudet före, jag flög fram ca 1 meter och Grace efter.
jag släppte tyglarna mitt i hoppet och skulle precise ta imot marken då jag krashade på vänster sida, kollar upp och där kommer Grace, hon lanade som tur vid min fot, men det gjorde ont ändå..
jag var rädd att hon hade skaddat sig, vi båda reste hos upp snabbt och jag kollade runt henne, hon böjde sig ner och började äta gräs.. kollade runt henne så hon inte hade ont / blödde.. nopp, haltade, nej!
Hon var frisk, men jag var sådär.. har fruktansvärt ont på hela vänster sida men mest på vänster axel.
vi båda mår iaf bra nu. Bara att Grace värkar vara rädd för allt hon ser.. det minsta och hon rycker till, imorgon blir det gå en sväng med henne och lugna henne, godnatt blir det för mig..
+ det här var min andra avramling på henne.
och jag har aldrig ramlat av såhär så blev ju skit rädd..
God Natt från oss båda ♥

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0