blir Diss för hööks..

Ni kommer ihåg att jag köpte en tröja på hööks ( go for gold ) köpte den för 199 kr?

kollade runt nu om det fanns någon snygg tröja på hööks hemsida, där kostar den 149 kr.. dom har gått ner i pris!
fuck, köpte för nästan 50kr mer.. kunde man köpt godis för ;) haha, nejmen stör mig på såna här saker.. förra veckan köpte jag den för 199 då jag kunde köpt den imorgon för kanske 149." SUCK "
ska kolla imorgon då jag åker in till stan.
ska kolla där hur mycket den kostar där NU, om den kostar 199kr eller 149kr..
aja, gjort är gjort :) men vill kolla om det stämmer, det kan ju inte stå på hemsidan 149 och i verkligheten 199!
dåligt, för det står inte heller på hemsidan att dom sänkt. sen står det frakt fritt!
hahahahaha, så arg ! :( stör mig som fan..
aja!
bjuder på bild.. igen :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0