High Chaparral

Har varit på High Chaparral och kollat hästtävlingarna :)
något ni kanske inte visste ; ....
min mamma har jobbat där, och vi är medlämmar i en western klubb :) jag har varit där sen jag var 3, och ligger på "säsongscamping" varje sommar, hela sommaren ;) +  min gamla foderhäst, Ramona, är från chappen och jag har hatt hemma henne 2 år :) nu är det tyvärr slut då hon är såld och nu har ju jag Grace :)
 
iaf! till tävlingarna!
allt har varit kanon! träffade vänner te.x Junior,Nicoll,martin,david,william osv ;)
+ juniors mobror Moréno,Kevin,Cannon tävlade med :) så då kollade vi på det !
massa kul, bad,grill,tävlingar,mys,shopping och massa massa mer! hur kul som helst :D
lite bilder på moréno :)
 
 
 
 
 
 
tycker ni om hans häst? hiss vad snygg! :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0