trapped in your fucking love .

varje gång jag ser dig, känner jag. besvikelse .
hur jag kunde bli så jävla kär .
jag skriver ditt namn och suddar sedan bort det.
du kan fan stoppa dina förlåt i en låda tills jag kommer ändra mina tankar och förlåta dig.
jävla idot . du vill bara att jag ska må skit.
du sa " jag ska aldrig såra dig ! jag lovar. "
haa , jävla lögnare.
det där " lovandet  höll du ju jävligt bra.
du har fått mig att ändra på saker och ting.
ibland vill jag bara ta en slö kniv och skära sakta i ditt hjärta .
såå som det känns för mig varje gång jag ser dig.
du väljer svika mig, så kan inte lita på dig.
men på något sätt kommer du alltid finnas hos mig.
why ? 
för att.
du sa , " jag älskar dig.. men gör det bästa för oss båda, förlåt mig .. "
om du hade fucking älskat mig hade du skitit i ALLT & ALLA.
 
jag älskade dig, jag älskar dig fortfarande .
i mitt minne sitter du
vill bara ha dig där ifrån
vill inte tänka på dig.
fan. det känns som salt i mina såår.  
 
 
ps, Jag älskar dig.
 
 
 
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0