2012 = värsta året.

 
skriver av mig lite .
det var innan sommaren.
allt var perfekt, dagen vi skulle sluta skolan och sommarlovet.
skolavlutingen gick toppen, ändå många tårar när man skulle ta farväl av alla toppen vännerna och vissa speciella lärarer .
åkte hem med familjen, mina föräldrar ville prata med mig och Hanna om en specill sak.
sure .
vi satte och i soffan och det var spänt.
pappa sa att dem skulle skiljas. fyfan.
jag har aldrig sett min pappa gråta och han är en jävligt stark person.
men när jag såg att han brast ut och började gråta.
det var fan värst.
under sommaren flyttade mamma till oskaström i en lägenhet.
mycket bråk hela jävla tiden.
pappa hittade en ny tjej, Anita.
bråk bråk bråk.
dem bråkar fortfarande varje vecka och allt är bara skit.
när jag var hos mamma gick jag ut på byn och träffade kompisar.
sedan började jag bråka med min syster.
hon sa att jag hade druckit när jag var ute på kvällarna osv.
allt var bara fuckat.
 
jag tänkte på Grace, min underbara Grace.
kommer vi ha råd att ha kvar henne ?
euro? kommer vi ha kvar dem ?
vi har fortfarande kvar dem men jag har inte haft tid då jag börjat 7an.
läxor och prov hela tiden.
en vecka mamma, en vecka pappa. det hände jag hinner är att mata dem. pappa jobbar alltid sen på kvällarna och jag får inte rida själv när igen är hemma sedan olyckan 2011 hände.
aja, deeppp shhit jao
 
 
 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0