Fuck - LIke

vad ska vi börja ? Hissen eller den stora dissen?
 
hissen först - Idag tränade jag NH med Grace, första gången vi fick till det ! BUGA :`D 
funkade jätte bra efter 2 veckors träning ! :)
 
 
Dissen- jag tränade ju på gården, ca 10-20 meter från hagen där Euro stog, Hanna ( syrran ) tyckte han kunde få äta lite i det höga gräset, dock missade om att pappa hade klippt gräsmattan härom dagen, han började äta på det klippta torra gräset , hanna skrek 
- KOM HIT FÖR FAAAN !
jag rusar fram och släpper Grace, han börja gnälla, skrika och pipa ( svårt att förklara ) .
han hade fått foder stoppning i halsen IGEN .. 4 gången !
dock inte så kraftig som dom andra 3 . Vi ringde pappa ( var ensama hemma ) han sa att vi skulle ringa hans syster Monika som kan typ allt! hon kom och jag o Hanna hade fått i han vanlig olja och vatten.
smörjt vid halsen så det skulle släppa. hon hjälpte oss få ner lite till. efter 30 minuter var allt bra igen !
box vila resten av dagen, sedan fick han komma ut. haha det första han gjorde va att få ett cp damp ryck och skenade iväg :) söta polleeeen !
 
 
Kram iaf på er :)

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0